Pred nákupom si pozorne prečítajte nákupný poriadok. V prípade, e ste nenali informáciu, ktorú ste hžadali, kontaktujte nás.
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetových obchodoch prevádzkovaných spoločnosou Akcent 2000 sro od 20.12. 2022.
Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, e sa oboznámil s nákupným a reklamačným poriadkom internetového obchodu i-matrace.sk, a e s ním súhlasí. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávatežom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim-spotrebitežom a prijatím objednávky dodávateža. Toto prijatie dodávatež bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy vak toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) mono meni alebo rui len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.

Získali sme prestíne ocenenie OVERENÉ ZÁKAZNÍKMI. Prečítajte si sami recenzie naich zákazníkov.
- 1 Výber tovaru a jeho objednanie
- 2 Prevzatie tovaru
- 3 Dodanie tovaru
- 4 Spôsob doručenia
- 5 Monosti platby
- 6 Záručný list, daňový doklad
- 7 Kúpna zmluva
- 8 Práva z chybného plnenia
- 9 Zákazková výroba
- 10 Odstúpenie od kúpnej zmluvy zákazníkom
- 11 Zruenie objednávky predávajúcim
- 12 Informácie o tovare a cene
- 13 Ochrana osobných údajov
- 14 Ukladanie cookies
- 15 Záverečné ustanovenia
- 16 Kontakt
1 Výber tovaru a jeho objednanie
Z ponuky tovaru môete vybera niekožkými spôsobmi. Najjednoduchie je zadanie konkrétneho typu produktu, ak ho poznáte, do okienka Vyhžada (v pravej hornej časti obrazovky). Nájs správny výrobok priamo pre Vás, môete tie prechádzaním menu alebo pomocou parametrického vyhžadávania (dĺka, írka, výka, poah, do hmotnosti).
Zvožte poadovaný poah a rozmer kliknutím na príslunú hodnotu. Ďalej zvožte počet kusov a vybraný tovar vlote do koíka. Tu vidíte vetky potrebné informácie - názov tovaru, typ poahu, rozmer, váhové zaaenie, počet kusov, celkovú cenu bez DPH. Ak u máte v koíku vetko, dajte "Pokračova k vožbe dopravy a platby" a zakrtnite ponúkanú dopravu a typ platby.
- osobné vyzdvihnutie na predajni Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, Veselí nad Moravou, zadarmo kadý pracovný deň od 9-12 a od 13-17 hodiny, v sobotu od 9-11 hodiny po predchádzajúcej dohode.
- tandardné doručenie na Slovensko prepravnou slubou za 17 (vrátane DPH). Pri cene objednávky nad 165 doprava pre SR ZADARMO!
Nasleduje vyplnenie správnych dodacích a fakturačných údajov. Do políčka Poznámka uveďte prípadné otázky a spresnenie týkajúce sa Vaej objednávky.
Predposledným krokom je kontrola Vaich údajov.
Stlačením Potvrďte nákup je nákup na konci a spotrebitež uzatvára kúpnu zmluvu. Na monitore sa Vám zobrazí evidenčné číslo Vaej objednávky a na Vami zadaný email bude odoslané potvrdenie o prevzatí objednávky.
Najneskôr následný pracovný deň Vás kontaktujeme s informáciami dostupnosti a dodania tovaru a to najmä v prípade, e je pri tovare uvedená dodacia doba dlhia ako 30 dní.
2 Prevzatie tovaru
Pri preberaní objednaného tovaru sa presvedčte, či nie je mechanicky pokodený a či zodpovedá Vami objednanému modelu a mnostvu.
Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolova neporuenos obalov tovaru a v prípade akýchkožvek závad toto bezodkladne oznámi prepravcovi a súčasne o tejto skutočnosti urobi zápis o pokodení do prepravného listu, či spísa s prepravcom reklamačný protokol a tento bez zbytočného odkladu zasla e-mailom predávajúcemu. V prípade zistenia poruenia obalu nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevzia.
Kupujúci ďalej v deň prevzatia skontroluje kompletnos tovaru, najmä e balenie obsahuje vetko, čo obsahova má.
Akékožvek nezrovnalosti pri osobnom prevzatí je potrebné predávajúcemu nahlási priamo na mieste, pri prevzatí od prepravcu ich vyznačte v preberacom protokole prepravcu alebo kupujúci môe prevzatie zásielky odmietnu, alebo vdy je moné nahlási nezrovnalos na e-mail info@i-matrace.sk. Ďalej v prípade prevzatia od prepravcu sa odporúča priloi fotodokumentáciu pokodenia a obalu predajcovi.
Týmito dojednaniami nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia. Dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajieho pokodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamova, dáva vak predajcovi monos preukáza, e sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
Podpisom prepravcovi potvrdzujete, e ste zásielku prevzali v poriadku a nepokodenú. Ak zistíte závadu, tovar nepreberajte a na mieste s vodičom spíte reklamačný protokol. Viac informácií Vám poskytneme na tel: +420 518 323 351
3 Dodanie tovaru
Termín dodania je závislý od druhu objednaného tovaru. V prevanej väčine prípadov sa pohybuje v rozmedzí 5-10 pracovných dní. V detaile kadého výrobku sa zobrazuje textová informácia o dostupnosti tovaru. Ak je stav Skladom tovar je reálne na sklade s monosou dodania od 24 hodín do 3 dní..
Prevádzkovatež sa zaväzuje, podža svojich moností, v záujme svojom a predovetkým s ohžadom na zákazníka, zníi dodaciu lehotu na najmeniu monú dobu. V súlade s tým zákazník súhlasí, aby jeho objednávka mohla by v prípade potreby pre účely logistickej optimalizácie rozdelená do čiastkových objednávok dodaných jednou prepravnou firmou.
Pokiaž Vám termín dodania, avizovaný pri tovare, nevyhovuje, napíte nám poadovaný termín do poznámky v objednávke. Ak nastane prípad, e si zákazník tovar nemôe prevzia v termíne, ktorý bol uvedený v čase objednania tovaru, uskladníme tovar bezplatne po dobu 7 dní. Za kadý nasledujúci deň bude u nadrozmerného tovaru (postele, matraca 200x180, matraca 200x160 a pod.) účtované skladné vo výke 2/deň. Deň pred expedíciou nadrozmerného tovaru sa dodávatež telefonicky spojí so zákazníkom a dohodnú sa spoločne na termíne dodania. V prípade, e dôjde pri nadrozmernom tovare k márnemu závozu spôsobený zo strany zákazníka, bude márny závoz účtovaný navye k objednávke.
Kupujúci je povinný tovar riadne pri prevzatí od dopravcu skontrolova. Pokiaž kupujúci pri dodaní tovaru dopravcom zistí pokodenie zásielky, o ktorom je presvedčený, e bolo spôsobené pri preprave, alebo ak počet skutočne dodaných balíkov nezodpovedá počtu balíkov uvedených na prepravnom liste dopravcu, odporúča sa pre takúto reklamáciu kupujúcemu nasledujúci postup. Kupujúci uvedie vady alebo nesprávny počet balíkov ako výhradu do prepravného listu dopravcu a následne vypíe reklamačný formulár na internetovej stránke predávajúceho uvedenej vyie alebo ho odole elektronickou potou predávajúcemu, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa kedy bola kupujúcemu zásielka doručená. Kupujúci by, pokiaž mono, nemal so zásielkou nijako manipulova a mal by zabezpeči uchovanie obalu, v ktorom mu bola zásielka doručená. Kupujúci súčasne zale fotodokumentáciu pokodeného tovaru, obalu a protokolu dopravcu.
4 Spôsob doručenia
Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej firmy alebo vlastnou prepravou po celej SR. Pri objednávkach v hodnote nad 165 vrátane DPH ponúkame prepravu pre SR ZADARMO. V opačnom prípade si účtujeme prepravné vo výke 17 vrátane DPH za celú objednávku.
Tovar, ktorý máme skladom, a ak je objednávka spracovaná do 12 h, expedujeme obvykle ete v ten deň.
Pre okolie prevádzky môe prevádzkovatež zaisova dopravu vlastným rozvozom.
5 Monosti platby
Ponúkame Vám niekožko moností ako uskutočni platbu.
- na dobierku pri prevzatí tovaru
- osobne v hotovosti pri prevzatí tovaru v predajni vo Veselí nad Moravou
- prevodom na účet (číslo účtu a variabilný symbol Vám budú oznámené po uskutočnení objednávky)
- v prípade, e chcete platbu uskutočni v Českých Korunách, uveďte toto do poznámky v objednávke, cena bude prepočítaná podža aktuálneho kurzu (takto je moné zaplati iba v prípade bankového prevodu na ná účet)
6 Záručný list, daňový doklad
Záručná doba je 24 mesiacov od dátumu predaja. Vetky ponúkané značky majú servisné zastúpenie v ČR alebo SR, kontakty na nich sú uvedené v záručných listoch alebo na internetových stránkach výrobcov.
V niektorých prípadoch záručný list nahradzuje predajný doklad, ak je tomu tak, pre reklamáciu je potrebný len tento doklad.
Ako postupova pri reklamácii tovaru sa dočítate v sekcii Reklamácia.
7) Kúpna zmluva
Vetky zmluvné vzahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebitež, riadia sa vzahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteža (č. 634/1992 Zb.). Ak je zmluvnou stranou nie spotrebitež, riadia sa vzahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.).
Ustanovenia odliné od obchodných podmienok je moné dojedna v kúpnej zmluve. Odliné dojednania v kúpnej zmluve majú prednos pred ustanoveniami obchodných podmienok.
Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddelitežnou súčasou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu mono uzavrie v slovenskom jazyku.
Znenie obchodných podmienok môe predávajúci meni či doplňova. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, e sa zoznámil s nákupným a reklamačným poriadkom internetového obchodu i-matrace.sk, a e s ním súhlasí. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávatežom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim-spotrebitežom a prijatím objednávky dodávatežom. Toto prijatie dodávatež bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy vak toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) je moné meni alebo rui iba na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.
Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umonené skontrolova a meni údaje, ktoré do objednávky kupujúci vloil, a to aj s ohžadom na monos kupujúceho zisova a opravova chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odole kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "Potvrdit nákup".
Ak nie je kupujúcim spotrebitež, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu s týmto jeho návrhom.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, e sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačného poriadku, a e s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má monos sa s nimi zoznámi.
Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty zvyčajne nemono vráti potovou cestou. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a vetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená monos predávajúceho uzatvori kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.
Predávajúci si okrem iného vyhradzuje právo zrui objednávku alebo jej čas pred uzavretím kúpnej zmluvy, na základe dohody s kupujúcim, v týchto prípadoch: tovar sa u nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateža tovaru. V prípade, e Kupujúci zaplatil u čas alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená spä na jeho účet alebo adresu a k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy nedôjde.
Na darčeky, ktoré sú poskytované úplne zadarmo, nie je moné uplatňova akékožvek práva spotrebiteža. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a vetky normy podža platnej legislatívy ČR.
Predávajúci je vdy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (mnostvo tovaru, výka kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) poiada kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).
Kupujúci súhlasí s pouitím komunikačných prostriedkov na diažku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri pouití komunikačných prostriedkov na diažku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíia od základnej sadzby.
V prípade, keď kupujúci odmietne tovar prevzia, a to aj v tádiu, keď tovar ete nebol expedovaný, dochádza tým k porueniu kúpnej zmlovy podža zákona č. 89/2012 Zb. občianskeho zákonníka. V takom prípade si vyhradzujeme právo na náhradu kody vo výke zodpovedajúcej potovnému, balnému a naskladneniu a vyskladneniu nevyzdvihnutého tovaru.
8) Práva z chybného plnenia
8.1. Záručné podmienky
V prípade osobného odberu tovaru je kupujúci povinný prekontrolova ho pri jeho prevzatí a zjavné chyby je povinný ihneď riei s predávajúcim. Zjavné chyby, uplatnené u predávajúceho neskôr, nebudú predávajúcim uznané.
Dĺka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona, čo je 24 mesiacov s výnimkami, stanovenými zákonom. Záručná doba začína plynú prevzatím tovaru kupujúcim a predluje sa o dobu, ktorú bol výrobok v oprave. V prípade výmeny tovaru začína záručná doba plynú od začiatku.
8.2. Uplatnenie reklamácie
V prípade, e kupujúci objaví na dodanom výrobku v priebehu záručnej doby chybu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným pouívaním, má právo na reklamáciu tovaru. Tuto reklamáciu môe uplatni jednou z nasledujúcich moností:
- osobne v prevádzke predávajúceho (najrýchlejí spôsob)
- zaslaním reklamácie na adresu:
Akcent 2000 s.r.o.
Sokolovská 1345
698 01 Veselí nad Moravou
Česká Republika
alebo e-mail: reklamace@akcent-nabytek.cz
Po prijatí oznámenia o chybách predávajúci obratom (najneskôr vak do piatich pracovných dní) informuje kupujúceho o ďalom postupe v závislosti na druhu tovaru, predovetkým o predpokladanom čase opravy a spôsobe vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie kúpnej ceny).
Je vhodné doruči tovar v originálnom obale, príp. v obale vhodnom a dostatočne chrániacom daný výrobok. Pre rýchlejie vybavenie reklamácie je tie vhodné, aby bol kupujúci schopný predloi doklad o kúpe.
Ak je chyba tovaru opravitežná (väčina prípadov), je oprava prevedená bezplatne, v opačnom prípade bude tovar vymenený na náklady predávajúceho. Reklamácia, vrátane odstránenia chyby, bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr vak do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Náklady na doručenie tovaru predávajúcemu nesie kupujúci. Náklady na doručenie opraveného alebo vymeneného tovaru kupujúcemu nesie predávajúci.
Ak je pri tovare predĺená záručná doba a uplynie 2-ročná záručná doba, je doba na vybavenie reklamácie 90 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Aby mohla by predĺená záručná doba uznaná, musia by splnené podmienky, ktoré sú pre predĺenú záručnú dobu pri tovare uvedené. Napr. registrácia produktu u výrobcu. U matracov sa predĺená záručná doba vzahuje vdy len na jadro matraca.
8.3. odmietnutie reklamácie
- Predávajúci je oprávnený odmietnu prijatie Tovaru do reklamácie, pokiaž je Tovar znečistený alebo sú znečistené jeho súčasti.
- Predávajúci je oprávnený odmietnu reklamáciu Tovaru tie v prípade, e tovar nie je odovzdaný v súlade s hygienickými predpismi a veobecnými hygienickými zásadami.
Predávajúci zodpovedá spotrebitežovi, e vec pri prevzatí nemá chyby. Najmä predávajúci zodpovedá spotrebitežovi, e v čase, keď spotrebitež vec prevzal,
- má vec vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a pokiaž chýba dohoda, tak také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal, alebo kupujúci očakával s ohžadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi sprostredkovanej
- sa vec hodí k účelu, ktorý pre jej pouitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa vec rovnakého druhu bene pouíva,
- vec zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohodnutej vzorky alebo predlohe, ak bola akos alebo prevedenie určené podža dohodnutej vzorky alebo predlohy,
- je vec v zodpovedajúcom mnostve, rozmere alebo hmotnosti a
- vec vyhovuje poiadavkám právnych predpisov.
Ustanovenia uvedené v čl. 8.3. obchodných podmienok sa nevzahujú na tovar predávaný za niiu cenu kvôli chybe, pre ktorú bola niia cena stanovená, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým uívaním, pri pouitom tovare s chybou zodpovedajúcou miere pouívania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
Ak nemá vec vyie uvedené vlastnosti, môe spotrebitež poadova aj dodanie novej veci bez chýb, ak to nie je vzhžadom k povahe chyby neprimerané, alebo ak sa chyba týka len súčasti veci, môe spotrebitež poadova len výmenu súčasti; ak to nie je moné, môe odstúpi od zmluvy. Ak je to vak vzhžadom k povahe chyby neúmerné, najmä v prípade ak je moné chybu odstráni bez zbytočného odkladu, má spotrebitež právo na bezplatné odstránenie chyby. Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu súčasti má spotrebitež aj v prípade odstránitežné vady, ak nemôe vec riadne uíva pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčí počet vád alebo v prípade vežmi závanej chyby. V takom prípade má spotrebitež aj právo od zmluvy odstúpi.
Ak spotrebitež neodstúpi od zmluvy alebo ak si neuplatní právo na dodanie novej veci bez chýb, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môe poadova primeranú zžavu. Spotrebitež má právo na primeranú zžavu aj v prípade, e mu predávajúci nemôe doda novú vec bez chýb, vymeni jej súčas alebo vec opravi, taktie aj v prípade, e predávajúci nevykoná nápravu v primeranom čase, alebo by zaistenie nápravy spotrebitežovi spôsobilo značné akosti.
Podža ust. § 1924 zákona č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník, kto má právo podža § 1923, patrí mu aj náhrada nákladov účelne vynaloených pri uplatnení tohto práva.
Spotrebitež je oprávnený uplatni právo z chyby, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v čase dvadsiatich tyroch mesiacov od prevzatia. Ak sa prejavia chyby v priebehu dvanástich mesiacov od prevzatia, má sa za to, e vec bola chybná u pri prevzatí.
Ďalie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosou predávajúceho za chyby môe upravi reklamačný poriadok predávajúceho.
- e kupujúci pred prevzatím veci vedel, e vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil,
- nenahlásanie zjavných vád pri prevzatí tovaru,
- pokodenie tovaru pri preprave v prípade vlastnej prepravy kupujúceho,
- pouívania či umiestnenia tovaru v nevhodných podmienkach (vlhkos, chemické a mechanické vplyvy, poveternostné podmienky atď.),
- neodbornej montáe, zlého zaobchádzania, obsluhy alebo zanedbanie povinnej starostlivosti o tovar zo strany kupujúceho,
- pokodenie veci nevhodným spôsobom oetrenia,
- pokodenie tovaru nadmerným zaaovaním alebo pouívaním v rozpore so veobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými na území Slovenskej republiky,
- opotrebenia veci spôsobené jej obvyklým uívaním,
- nekvalitnej prípravy podkladov (nerovnos stien a podláh) pre realizáciu montáe,
- pokodenie veci akoukožvek inou činnosou kupujúceho.
Česká obchodní inspekce
Ústrední inpektorát - oddelenie ADR
těpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotrebitež môe vyui takisto platformu pre rieenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.