ODPORÚČAME
Pevný lamelový rošt Duostar
Pevný lamelový rošt Duostar

Praktický a pohodlný postežový rošt Duostar pre bežné spanie. Pružný rošt vhodný pre lôžka...

od 86 €

Ako reklamova objednávku?

Pri doručení tovaru prepravnou službou alebo osobnom odbere na predajni, dôkladne skontrolujte, či zásielka nie je poškodená.

Reklamácie tovaru, ktorý bol poškodený pri preprave

V prípade, že bola zásielka poškodená počas prepravy, existujú 2 možnosti riešenia:

  1. Spísanie škodového zápisu - vo väčšine prípadov poškodenia tovaru počas prepravy sa jedná o poškodení obalového materiálu a pošpinenie poahu (teda o žahko opravitežné poškodenia). V tomto prípade odporúčame spísa s vodičom škodný zápis, čím zaručíte, že tovar bol prevzatý s výhradami, a následne vypísa poškodenia a zaobstara fotodokumentáciu. Týmto postupom sa eliminuje možnos ďalšieho poškodenia pri preprave (v prípade, že by išlo tovar spä cez prepravnú spoločnos, by mohlo dôjs k väčšiemu poškodeniu tovaru). Na základe vyhotoveného likvidačného zápisu a fotografií riešime reklamáciu prepravy, kedy nechávame vyrobi nový diel, ktorý zasielame prepravnou službou.
    O celom postupe Vás informujeme telefonicky a e-mailom.
  2. Neprevzatie tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave

Ako bolo už spomenuté, zákazníkom odporúčame prvý variant, pretože ide o rýchlejší variant, pri ktorej sa navyše eliminuje možnos ďalšieho poškodenia tovaru.

Reklamácie tovaru, ktorého závada sa prejavila počas užívania

Na všetok tovar v našej ponuke platí záruka 2 roky, u niektorých výrobkov je záruka predĺžená na 3-10let (vždy uvedené na faktúre)

Podža nákupného poriadku má zákazník právo na reklamáciu tovaru v stanovenej záručnej lehote ak tovar vykazuje závadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním.

Postup reklamácie

  1. Pošlite e-mail na adresu reklamace@i-matrace.cz so žiadosou o reklamáciu, kde pre rýchlejšie vybavenie reklamačného konania uveďte číslo objednávky (prípadne v prílohe zašlite faktúru), popis a fotografie vady. Na základe poskytnutých podkladov Vás informujeme o ďalšom postupe. Reklamáciu možno tiež posla poštou na adresu: Akcent 2000 sro, Sokolovská 1345, 698 01 Veselí nad Moravou
  2. Ďalším krokom reklamácie je zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu. Tu po posúdení stavu tovaru opä dochádza k informovanie zákazníka. V niektorých prípadoch dochádza k návšteve pracovníka na adrese zákazníka, aby stav reklamovaného tovaru posúdil
  3. Na základe správy zodpovedné osoby dochádza k vyhodnoteniu reklamácie a následným krokom na riešenie


Ku každej reklamácii pristupujeme individuálne, aby bola vyriešená k spokojnosti všetkých strán v čo najkratšom termíne.

My Vám zavoláme
Zadajte svoje tel. číslo
Š 2007-2024 I-MATRACE.SK
Naše obchody

Navštívte niektorý z našich obchodov. Predajom nábytku sa zaoberáme už viac ako 20-rokov a za tú dobu sme nazbierali veža skúseností. Akcent Nábytek Slovenský výrobca nábytku. Široký sortiment tovaru. Český výrobca matracov. Kompletný sortiment nájdete na našich webových stránkach. Slovenský Katalóg web stránok Najnakup.sk A ako sa tovar dostane až k Vám domov? Prepravu zaistíme a o priebehu prepravy Vás budeme informova. Matrace pre Vás. To sú i-matrace.sk.

Webdesign: studioQe
0